Pierdut realitate. O declar nula.

Criza de inteligenta, exces de carti.

Posted on: August 2, 2008

„Cum sa iti faci pisica sa faca pipi la tavita” de Martha Luke

„Ce faci cand copilul plange cand tu pleci la job?” de Jean Marie Saquer

„Caca cu ochii inchisi- cale spre lumina” Bestseller

Vreau o carte, una frumoasa pe care sa o port cu mine asa cum le-am purtat si pe celelalte carti pe care am putut sa le tin in brate, o carte scrisa cu har, oferita ca un dar…rar! Am 4 carti incepute:

1.”Why we want you to be rich” De Donald Trumph si Robert Kiyoasaky

2.Economia:regulile jocului

3.O carte primita la o revista pe care am cumparat-o pentru carte. Scrisa de sotia unui celebru redactor-sef al „THE TIMES” si povesteste despre lucruri care s-au intamplat in Europa, „aventuri comuniste” ale sotului ei, presiuni politice, inchisoare, cerc de prieteni neloiali, etc.

Si 4. Stilista de buzunar scrisa de o englezoaica. Un fel de revista Glossy, e second, asa ca nu am mustrari legate de calitate/pret.

Dar, mai intru prin librarii si ma uit si vad titluri care mai de care mai bombastice. Si deschid cartea impinsa de cuvintele fermecate de pe coperta. Si observ ca autorul imi ureaza o „Lectura usoara!”. Si sforai din prima propozitie inghitita ca pe painea inmuiata in ciorba din copilarie, cu gandul la felul doi si se inchide ca o rana bine ingrijita.

De unde atata putere sa tai un copac doar ca sa-ti vezi numele suit pana la al miilea exempar, iar eu respir greu paginile manjite si mai greu aerul de gand bine inchegat si conservat intr-un rand fara concret. Un rezultat al protezei neuronale, 10 centimetri care acum ceva timp erau un copac in care zburau pasari si mi se face brusc pielea gainii ca nu mai avem nici oameni, nici carti bune si… sa nu fie asa, dar cred ca ramanem si fara copaci!

1 Response to "Criza de inteligenta, exces de carti."

yes! save a cow! eat a vegetarian!

Lasă un răspuns

