Pierdut realitate. O declar nula.

Pana is the new „p**a”

Posted on: August 2, 2008

In drum spre statia de metrou am vazut un tip: blond cu ochii albastri, tricou de manelist(what?…), corp de surfer (oh…yeeeah!) la 20 de metri in fata mea si ma gandeam: ma asteapta pe mine, oare sunt prietena lui? nu, ca la cum (nu) se uita, sigur e pe dos. Si totusi…parca m-ar astepta pe mine! Culmea…

Si eu ma duc la el si imi vars sticla cu suc 2% struguri negri pe tricoul lui 100% bumbac si el zambeste cu toti dintii si drepti si albi ca si clapele pianului din pod. Da, e inalt, dar nu asta vreau sa punctez.

Hi, fii atent! se uita fix in ochii mei! ce tare e, nu ma asteptam, oare m-a prins cu gura deschisa?

Imi zice ca se grabeste sa ajunga la examen, ma gandeam…Student? Ciudat, nu prea are fata. Nu! Cica e la master la Cibernetica si robotica. Eu deja ma inrosesc si ma gandesc in avans la un dans din ala „am mana rupta de la cot, se misca, vezi”? si chiar mi se pare f tare tipul.

Paranteza rotunda: eu nu stiu bine nici cum ma cheama, daca ma intrebi repede cum ma cheama, eu ma pierd…Aaaa, Adina! Da, Adina! Ce sa mai zic de numarul meu de telefon. Evident ca mi l-a cerut. Si i l-am dat…gresit!

Etichete: ,

2 răspunsuri to "Pana is the new „p**a”"

Vezi ca ai ajuns la vorba mea? Traieste-ti viata! Omul de acasa e pt bani si stabilitate. Ce pica pe traseu e altceva.

Cum era sa-i dai numarul de telefon corect? vrei sa patesti ca Simona Intelectual cand i-a sunat telefonul si prietenu a devenit gelos?

Lasă un răspuns

