Pierdut realitate. O declar nula.

Ne tratati sau v-o tragem?

Posted on: Noiembrie 3, 2008

De departe, pare a fi o replica folosita cam des in spitalele din Romania. Si nu vine din partea pacientzilor, mai grav, din partea celor deghizatzi tot timpul anului in doctori.”De tine depinde sa te faci bine, daca intelegi ce vreau sa zic!” Unii inteleg, altii nu se fac bine!
Mai de aproape, seamana cu intrebarea Halloweeniana, aici inversata, care nu-si pierde, nici asa, sensul…
Nu e! Intrebarea asta dilema mi-am pus-o eu in fiecare seara a ultimelor 3 zile, de vineri incoace!

  • Vineri seara, adunare in CLUB Downstairs, bem! Cu cativa prieteni de bune si rele plus altii doar de pahar, am dansat toata seara pana am simtit cum iese fiecare picatura de alcool prin pori. De 6 ori am transpirat, de 6 ori m-am uscat! Dar pana sa vina alcoolul la noi: chelnerul de la masa noastra (cu niste cornite haioase) zambea. Imi plac chelnerii care zambesc! Dumnezeu stie ca le mai zambesc si eu lor! Dar, sa pastram proportiile, fa-ti treaba, esti chelner, drace! Ne tratatzi sau… stiti ce urmeaza!
  • Sambata seara. Ora 20:00 Valea Regilor. Ne asezam la o masa. De ce cafenea apartinem? Ora 21:00 Valea regilor. „Tipa aia e! E pe partea noastra, am vazut eu: aia pe care ii serveste acum au scaune la fel ca noi!” Zambet larg! O narghilea, un campari orange pentru „domnisoara”(as vrea eu!) si 2 beri pentru baietzi. Da, am iesit cu 2 tipi! Hai nu ma invidiatzi acum, nu e mare chestie, mai ales ca dupa jumate de ora a venit si prietena lui! Da, are prietena. Prietena lui tocmai a stat 5 zile in New York si spunea ca a facut niste tranzactii destul de paguboase (transformase Leii NEuro, euro in dolari si i-au mai aplicat si un 10% comision „ca putem si tu nu ai cum sa carai”, tre sa iei in calcul orice posibilitate in tara lor). So, why choose New York? Oricum, cert e ca la ora 22:00, pe Valea regilor vine agale pe-o camila ametzita lasand in urma norul traditional de fum, narghileaua. Intrebare: „Aici nu aveti ceai, dar cei de la masa asta de langa noi beau ceaiuri calde. Putem sa comandam alaturi?” Nu avem voie, ce sa mai lungim vorba (sunt bodegi diferite si cik nici nu prea se inteleg intre ele)! „Si daca il beau in picioare, acolo, pe terenul lor (nu era nicio masa libera)?” Nu se poate bea ceaiul in picioare mi-a explicat tipa (eu pot sa fac si pipi din picioare, la o adica! Dar daca ea zice ca nu, asa sa fie! Mai ales ca eu sunt innebunita dupa reguli, imi place sa cunosc ce incalc…) Fie voia ta, stapana! Nu dormi tu aici, iar prietenii mei lovesc femei necunoscute…la cerere!
  • Duminica ora 14:00 Unirea, Magazinul Diverta, singurul in care merita sa intri, d.p.m.d.v. Caut o carte..hmmm” Octavian Paler? Neah… Dan Puric? L-am citit! Eu si inca alti 50.000 d oameni. Carora vreau sa le explic ca eu l-am vazut pe Dan Puric in Idolul si Ion Anapoda la TNB inainte sa-i vad fata nefericita pe coperte si am crezut ca e a doua mea mare dragoste, dar realizasem ca, temporar, mi-am dat ratiunea afara pe usa. Cred ca e totusi… prima! Beigbeder, nimic nou! Hopa…„Fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor ele!” Alt ghid „must have” pentru pitzipoance? Come on! Bai, nene si eu tot carte vreau, deci daca pretindem ca suntem oarecum intelectuali, hai sa nu ne dam coate? Vrei? Pazea…ete te! Bruckner „Iubito, eu ma micsorez„, asta suna misandrina rau, o miros, ii simt momentul fecundarii:2007…fresh! Ah! Pascal, fa-ma fericita; alunga-ma si cheama-ma in acelasi timp! Iubitule, si eu devin din ce in ce mai mica in fata vanzatorilor!

Si, hai sa nu bag alt post, ingramadesc vorbele tot aici ca sunt putine. Am vazut un film extrem de interesant, dur, tragic, pasional. Se numeste Admiral, „Адмиралъ”(din 2008), un film facut bine rau de rusi. Iubirea pentru care se lupta pana la capat…

De ce sa trag eu tot timpul concluzii?

Descrierea IMDB. Click pe poza!

Admiral Movie

Admiral Movie


2 răspunsuri to "Ne tratati sau v-o tragem?"

Fascinant film!!!

Lasă un răspuns

