Pierdut realitate. O declar nula.

Posted on: Noiembrie 5, 2008

scumpul meu: veneam de la metrou de la costin georgian
scumpul meu: si vad o baba
adina: asa…
scumpul meu: cu un baston
adina: 🙂 nimic suspect pana aici
scumpul meu: nu vedea bine, vedea ea ceva, dar tot folosea bastonul
scumpul meu: si am ajutat-o sa treaca o alee si strada
scumpul meu: intre timp, mi-a povestit ca i-a plecat sotul de acasa sa se imbete
scumpul meu: si l-am cautat impreuna pe ala printr-un bar
adina: eu te asteptam acasa, iar tu umbli cu babaciuni :))
scumpul meu: noroc ca am dat de el
scumpul meu: barul „broasca verde”
adina: o arzi prin baruri.
scumpul meu: nu mai, patratzel, doar am ajutat o baba
adina: broasca cu bastonul pe spinare
adina: bv, iubitu’, cu babele inainte!
scumpul meu: in fine, am facut o fapta buna
adina: si era simpatica baba aia?
adina: trebuie sa mai faci inca vreo 10 mii, ca sa ajungi in Rai
adina: ai putea sa-ti faci si tu o lista cu fapte rele
adina: am putea sa consolam impreuna fostele prietene pe care le-ai inselat, de 3 numai eu stiu!
scumpul meu: mi s-a parut de cacat situatia, ala se duce la birt si o lasa pe asta aproape oarba pe-acasa
adina: asa se manifesta iubirea la 70+ pentru mos
adina: iar pt. baba, vezi tu, iubirea orbeste!

Lasă un răspuns

