Pierdut realitate. O declar nula.

I have a dream

Posted on: Noiembrie 12, 2008

V-am ametit cu povestile mele aiurite. Gata! Cobor cu picioarele pe pamant! Ma gandesc din ce in ce mai serios la cum o sa arate viitorul meu. Va prezint…mydream

… lumea mea de la 30 de ani (mai am aproape un deceniu sa realizez asta), in imagini.

10 răspunsuri to "I have a dream"

posteaza si realitatea langa 😀

Realitatea mea o declar nula. Barbata-miu are asa: o casa la bloc, o masina care merge, dar nu o foloseste nimeni si un teren de 600 mp in comuna Pasarea, Judetul Ilfov. Am noroc ca sunt cu un tip putred de bogat (cea mai mare avere a lui sunt Eu), uite:
eu_mis_s_adina: gandeste-te ca ai o tipa superba langa tine
eu_mis_s_adina: poate asta te ajuta si iti da incredere
scumpul meu: tot timpul ma ajuta asta!

Veeeezi? 😛
Am 21 de ani, man…vorbim peste 10 ani! Concursul ramane valabil sa stii!

oi, sint foarte dezamagit ca nu mi-am gasit poza nici la categoria „sotul tau”, nici la „hobby”, unde, apropo, aia doi din fotografii (husband&hobby) nu prea seamana intre ei… 🙂

Frumos viitor… sper ca pana la urma sa se indeplineasca..

@ Ursuletz, tu vezi prea multe! Hai nu fi dezamagit, stii ca iubirea noastra o sa ramana platonica pe veci. Despe poze, ce sa zic, sotului meu nu prea ii place sa danseze, iar eu sunt dependenta. Libertatea, ca principiu de convietuire, e preferata mea. Daca nu ma stii, ma intuiesti 🙂
@Moflea, sarumana, daca speri sa mi se indeplineasca, inseamna ca tii la mine, daca tii la mine, s-ar presupune sa ma cunosti, daca ma cunosti, sper sa ma cunosti f bine, pentru ca doar atunci ti-ai da seama ca merit toate astea. Eu si interpretarie mele! imi place blogul tau 🙂

[…] eu pentru 2000 noua? Jump to Comments Cred ca o leafa de DOO MII, NOI! Sigur, mi-as lua si eu Smart-ul ala, mi-as mai updata colectia de smak-uri, o sa trec de la Bourjois la Dior si, in materie de tzoale, […]

bucataria,un loc preferat? super tare! stii sa gatesti? esti o exceptie! sau asta va fi la 30de ani? bafta!

in pat sunteti dupa o partida? ca el sta cu spatele. sper ca e doar obosit, nu suparat.

Catadioptru, da e un loc preferat, stiu sa gatesc mancare romaneasca normala… fara pretentii, condimentata si cu surprize (paste tari, icre negre, branza mucegaita, melci) pentru invitatzi, daca m-au subestimat!:) La 30 de ani sper sa ajung maestra. Cu patul, nu stiu ce sa-ti spun, stiu sa ghicesc in viitor, da’ nu prea vad detaliile! Si eu sper ca e obosit(nu inteleg de ce, ca eu muncesc mai mult decat el:d)…vreau si noroc in dragoste, altfel, cine-mi cara plasele din Mall?… :))

Foarte tare! Viseaza in continuare, pentru ca numai asa o sa-i atragi in realitatea ta si pe cei trei copii, si catelul, si frumusetea aia de barbat, cu toate accesoriile infatisate de tine si bonus, sa fie un dansator nemaipomenit si un amant desavarsit.

I dont understand the languange, but i am felling this is some thing v beautifull cz the person forward me this is realy increadble:)

Lasă un răspuns

