Pierdut realitate. O declar nula.

Ce-mi doresc eu pentru 2000 noua?

Posted on: Ianuarie 28, 2009

Cred ca o leafa de DOO MII, NOI! Sigur, mi-as lua si eu Smart-ul ala, mi-as mai updata colectia de smak-uri, o sa trec de la Bourjois la Dior si, in materie de tzoale, de la Reebok la Adidas.

Vreau ca oamenii pe care ii cunosc sa raman asa!

Nu vreau sa ma mai casatoresc si anul asta! Clar! 🙂

Sa-mi iau licentza in Jurnalism cu minim minim.

Sa mai scoata iubitii mei vreo 3 carzti fiecare.

Sa-mi vizitez parintii mai des.

As mai vrea sa ajung si in Londra…

Sa iubesc ca in prima zi de scoala, scoala! si sa ma inscriu la un master ceva, de ma ajuta Dumnezeu, ca doar forta supraumana poate sa mai actioneze in cazul meu.

Sa aflu toate secretele de stat, cum au fost rapiti jurnalistii in Irak, ce mai face Ceausescu si cand? unde? cum? se fac preselectiile pentru Cosa Nostra.

Sa vina o matusa la mine si sa-mi doneze un castel de care nu stia nimeni pana acum.

Sa mi se corecteze miopia si sa vad 335-ul cum vine de la 500 de metri. A, da’ am masina! Nu, asta nu mai vreau!

Sa-mi mentin forta aberanta si sa continui sa uimesc in fiecare zi.

Sa ma joc mai des cu copilul din mine.

Mancare mai putin sarata si apa multa. O viata mai ecologica, sa invat sa nu mai omor tantari, inca ma gandesc la o solutie pentru microbi…

Sa fumez marijuana, de curiozitate! Am ratat niste ocazii.

Sa-mi pastrez reputatia!

Sa gasesc realitatea…

2 răspunsuri to "Ce-mi doresc eu pentru 2000 noua?"

realitatea… nu era la doo statii de antena ? A, realitatea… Pai dac-ai declarat-o nula, ce sa mai gasesti? Vorba aia: reality is what you make of it 🙂 Mai ales dupa ce-o iei putin (mai mult) de mana pe „Maria-Ioana”.
Lista asta cu dorinte nu se facea si ea de Rev? S-au dus naibii toate traditiile, dom’le…

Cheers!

Hmmm…. coincidenta sau nu, cred ca ne dorim aproape aceleasi lucruri.

Leafa de DOO MII NOI sigur este apetisanta! Nu, sigur nu mi-as lua Smart, dar un Passat ar merge, ca asta imi place.
Nu vreau ca toti oamenii pe care ii cunosc sa ramana asa! Definitely! Cel putin nu Corneliu Vadim Tudor…
Nici eu nu vreau sa ma mai casatoresc anul asta!
Sa-mi iau licentza in Jurnalism cu maxim-maxim. Si la Litere cu minim-minim.
Parintii… hmmmm… Ca sa-i vizitez mai des, ar trebui sa stau mai mult prin sufragerie, ceea ce este cam greu, pentru ca mie imi place in dormitor.
As vrea sa ajung la Roma, in Grecia si Maroc…
Doamne! ce dreptate ai cu forta supraumana!
„Sa aflu toate secretele de stat, cum au fost rapiti jurnalistii in Irak, ce mai face Ceausescu si cand? unde? cum? se fac preselectiile pentru Cosa Nostra.” – subscriu…
Nu vreau casteeeeeeeeeeeeeel!!! Vreau 3000 de metri patrati in fata Palatului Parlamentului, ca sa nu trebuiasca sa traversez mereu juma’ de oras pe jos ca sa ajung la Camera Defutatilor.
Nu am miopie si nici nu merg cu 335-ul, asa ca nu am nevoie sa vad cum vine de la 500 de metri. A, da’ as vrea sa fie mereu metroul si masina in statie exact cand ajung si sa ma si astepte.
AAAA! Si as mai vrea sa ma pot teleporta in Casa Presei, ca sa schimb CD-ul ala de la „Jurnalul National” care nu functioneaza.

Lasă un răspuns

