Pierdut realitate. O declar nula.

Unde te-a prins cutremurul?

Posted on: aprilie 25, 2009

Ne place ca dupa fiecare „eveniment” sa facem tam tam. 2 zile vorbim de treaba aia sau momentul ala. Remember? summit? 1 mai? si tot asa.

Azi, cutremur.

Auzeam obsesiv: Ce faceai la curemur?

Asta m-a intrebat lumea. Tristete. Nevroze. Teroare. Cativa mi-au spus ca erau la bere, pe unii i-a prins fix cu iubitele/iubitii in pat si nu l-au simtit, dar nici orgasmul bata-l vina. Unii desparteau ciorba in doua cu lingura ca apele lui Moise. Mai stiu persoane care vorbeau la telefon si li s-a intrerupt brusc apelul. Sa stiti! La urmatorul cutremur, nu sunatzi dupa ajutor chiar daca sunteti grav raniti, pret de 2 ore e reteaua okupata. Trusa medicala sa contina si o lumanare. Parfum!

Paranteza: Azi am renuntat la 2 tigari, imi prelungesc viata cu 1 minut, sa o pot aprinde singura (lumanarea mai, urmareste-ma!).

Sirul de intrebari specifice: L-ai simtit? Ai reactionat? Te-ai proptit de marginea tocului ushii apartamentului blocului din placi? Aveai Alternativa?

Eu, iertati-mi stilul direct, eram, fir-ar al naibii, pe buda. L-am simtit. Am reactionat. Dar chiar in momentul ala nu aveam alternativa…

Etichete:

6 răspunsuri to "Unde te-a prins cutremurul?"

in pat, motzaiam :))

🙂 haios postul, ca tot ai zis: m-a prins in cada, faceam baie si scufundari :)) ! Eh, a fost interesant , nu prea am constientizat…dar dupa, ma gandeam : oare la cate grade cade Guvernul?

care cutremur? niste nesimtiti, si eu si el…

Meditam/ma rugam, si cred ca pe undeva, ceva s-a confirmat! 😛 . nu-mi mai amintesc ce!

Stii ca poti sa si agati cu replica asta? Am incercat eu azi sa agat o fata intreband-o ce facea la cutremur. Evident, n-am reusit, dar ma gandesc ca unul cu mai multa vrajeala ca mine ar reusi. Deci, ceea ce era de demonstrat, poti sa agati cu replica asta. Oricum, eu la cutremur taiam energic o rosie, am marturisit asta public deja.

Alex… rosia…salveaza una si pentru ….ciorbica noastra(eu si inca 2 colegi de facultate- 1 tipa si un tip- Alex- am stabilit sa facem o ciorba intr-o zi dupa un examen! sarbatorim si noi cum putem: o sarma, un shpritz, so what?)
Stimabili, iar e cutremur sau ametesc eu? Mi se pare mie sau tu esti pe 3 timpi: mancare, culcare si …tigare?

P.S: eu aduc cartofi!

Lasă un comentariu


  • Niciunul
  • Abbas: I dont understand the languange, but i am felling this is some thing v beautifull cz the person forward me this is realy increadble:)
  • fanezmeu: Si cate persoane au aderat la declaratia asta???
  • roxu: take another walk out of our fake world

Categorii